توزیع ۷۰ بسته یلدای مهدوی به همت کانون امام علی(ع) در ساری

نیرین از توزیع ۷۰ بسته معیشتی به کمک بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) طبرستان ساری خبر داد و گفت: این طرح در قالب پویش یلدای مهدوی اجرایی شد.

محمدعلی نیرین - مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) طبرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان از سفارشات اکید ائمه اطهار و دین‌ماست و در هر شرایطی دستگیری از نیازمندان سفارش شده است.

وی افزود: شب یلدا هم یکی از مناسبت های ایرانی است که دورهمی و صله رحم در این شب سفارش شده است و در همین راستا تلاش شد تا به همت بچه‌مسجدی ها، بسته های یلدایی در قالب طرح یلدای مهدوی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

توزیع ۷۰ بسته یلدای مهدوی به همت کانون امام علی(ع) در ساری

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) طبرستان ساری یادآور شد: در طول سال و در مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی و کمک تحصیلی در دستور کار این کانون است.

نیرین از توزیع ۷۰ بسته معیشتی به کمک بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) طبرستان خبر داد و گفت: این طرح در قالب پویش یلدای مهدوی اجرایی شد.

وی یادآور شد: توزیع ۷۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان به همت اعضای کانون امام علی(ع) طبرستان یاری اجرایی شد تا همه در این شب در دورهمی های خانوادگی شاد باشند.

کد خبر 1740272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha