مردم بیرجند بار دیگر از غزه حمایت کردند

مردم بیرجند همزمان با تشییع پیکر شهید نیروی زمینی ارتش با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، راهپیمایی حمایت از غزه همزمان با مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام که پنج روز قبل به همراه ۲ همرزمش در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش به شهادت رسید، امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی در بیرجند از محل هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

امروز بیش از ۲ ماه است که مردم مظلوم غزه در مقابل تشدید جنایت‌های رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آنان با مقاومت و ایستادگی جانانه جانفشانی می‌کنند، از این رو اقشار مختلف مردم بیرجند به منظور اعلام حمایت همه‌جانبه از مظلومیت مردم غزه و دفاع از آرمان فلسطین راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا»،«دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست» و «هیهات من الذله» مسیر هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) تا گلزار شهدای بیرجند را طی کردند.

مردم بیرجند با در دست داشتن پرچم فلسطین، جنایت رژیم صهیونسیتی در حمله وحشیانه به غزه و شهادت هزاران زن و مرد و کودک را محکوم کردند.

گفتنی است در این مراسم پیکر این شهید نیروی زمینی ارتش پس از تشییع بر دوش مردم بیرجند در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهیدان حمیدرضا خسروی از بیرجند، علی حسن‌زاده از آرین‌شهر و سرباز شهید رضا حسینعلی دردری از کرمان جمعی تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، عصر سه‌شنبه ۲۸ آذر در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کد خبر 1740409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha