اهداء حق التألیف مولفان کتاب برای تجهیز مدرسه حاشیه شهر

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: نویسندگان کتاب «من می توانم» حق التالیف خود را برای تجهیز یک باب مدرسه حاشیه شهر بجنورد اهداء کردند.

حسین رسولی، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 6 مولف این کتاب با انجام این کار خیرخواهانه و خداپسندانه هدف خود را برخورداری دانش آموزان از فضای آموزشی مناسب و افزایش سواد تحصیلی و رسیدن به مدارج بالاتر دانش آموزان عنوان کردند.

وی با اشاره به محتوای این کتاب خاطرنشان کرد: این کتاب در خصوص سواد مالی و مباحث مربوط به بیانات مقام معظم رهبری، شعار سال، راهکار رشد، بازار، تولید، تورم، بهره وری و کاهش هزینه هاست که به زبان ساده برای نوسوادان بیان شده است.

رسولی با اشاره به تجلیل از نویسندگان کتاب مزبور در هفته سوادآموزی عنوان کرد: اکنون در گام دوم نهضت سوادآموزی هستیم که با رشدی معادل دو و نیم برابر استاندارد جهانی به 97.1 درصد سوادآموزی رسیده ایم و رشد کیفی هدف چهل ساله دوم این سازمان است و آموزش سوادهای 12 گانه به صورت تخصصی برای زنان خانه دار، قشر کارگر و عشایر  به سمت سواد تخصصی بروند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص برنامه های هفته سوادآموزی امسال بیان کرد: امسال میزبان همایش سوادآموزان، شهرستان مانه و سملقان است و تکریم از فعالان سوادآموزی که در دورترین مناطق با کمترین دریافتی کار می کنند انجام خواهد شد.

کد خبر 1740655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha