تبیین خدمات دولت سیزدهم به ویژه در بحث محرومیت زدایی ضروری است

فرماندار اراک با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه ای به رفع محرومیت دارد، گفت: ما نیز باید در راستای تبیین خدمات و اقدامات دولت سیزدهم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امیر هادی، فرماندار اراک امروز دوشنبه (۴ دی) در همایش تبیینی (رواق دوازدهم) که با حضور دهیاران، اعضای شوراها و معتمدین روستاهای بخش مرکزی با موضوع انتخابات برگزار شد، گفت: تحول های بزرگی که در روستاهای ما اتفاق افتاده به سرپنجه تدبیر و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی ما است.

فرماندار اراک با اشاره به اینکه ما بعنوان دولت وظیفه داریم توزیع امکانات را به تناسب بین جامعه شهری و روستایی صورت دهیم، افزود: برهمین مبنا هم بود که تحولهای بزرگی در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خصوصا در حوزه عمرانی در روستاها صورت گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به بازدیدها و سرکشی های از مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی بیان کرد: مردم خصوصا روستاییان باید از بازدیدهای ما خروجی دریافت کنند و این بازدیدها باید ما را به اتخاذ تصمیمات دقیقتر هدایت کند.

وی همچنین به نزدیکی به انتخابات و اهمیت حضور گسترده در این رویداد مهم اشاره کرد و گفت: ما در پایان سال، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان را در پیش داریم که باید با برنامه ریزی دقیق زمینه حضور و مشارکت گسترده در این کارزار مهم را فراهم کنیم.

فرماندار اراک به خدمات گسترده دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دولت نگاه ویژه ای به رفع محرومیت دارد و ما نیز باید در راستای تبیین خدمات و اقدامات دولت سیزدهم تلاش کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید، فضا و شرایط را برای برگزاری باشکوه و مشارکت بالای مردم در انتخابات آماده کنیم، اظهار کرد: رقابت واقعی در سایه سلامت و امنیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که این مهم وظیفه اصلی  و در دستور کار مجموعه فرمانداری اراک قرار گرفته است.

هادی خاطر نشان کرد: امکانات نباید بصورت فردی و بدون رعایت عدالت و داشتن شیوه نامه در اختیار داوطلبین قرارگیرد.

شایان ذکر است در این همایش نمایندگان دهیاران و شوراها با طرح دیدگاههای خود، رفع مشکلات حوزه روستایی را در افزایش رضایتمندی مردم و حضور قوی در انتخابات برشمردند.

کد خبر 1740745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha