کنشگران بسیجی حلقه میانی بین دولت و مردم هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه کنشگران بسیجی مسائل و مشکلات را شناسیاسس و به گوش مسئولان می رسانند گفت: کنشگران بسیجی حلقه میانی بین دولت و مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی، معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز دوشنبه (۴ دی) در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی با بیان اینکه مجامع بسیج که در استان‌ها و شهرستان‌ها شکل گرفته اند کنشگرانی هستند که به عنوان حلقه میانی بین دولت و مردم هستند، گفت: این کنشگران مسیر شناخت را برای مردم تسهیل می‌کنند.

این مقام ارشد استان اظهار کرد:  کنشگران گروهی هستند که در جنگ تعارض‌ها منافعی ندارند و می‌توانند حق را آزادانه پیگیری کنند و به گوش مسئولان برسانند.

سرهنگ گودرزی با تاکید بر اینکه کنشگران اجتماعی کسانی هستند که مسائل جامعه را می‌شناسند و به حکومت و قدرت انتقال می‌دهند، خاطر نشان کرد: این افراد با حرکت لحظه به لحظه جامعه را در حل مسائل یاری می‌رساند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: کنشگران اجتماعی به مردم در شناخت هستی خود کمک می‌کنند تا از این طریق حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند و مسائل اصلی را در اولویت مسئولان قرار دهند و درست تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در طول سال مسائل استان‌ها و شهرستان‌ها را شناسایی می‌کند و با اندیشه ورزی برای مسائل راهکار پیشنهاد می‌دهند، اظهار کرد: این افراد در جهت حل مسائل استانی و شهرستانی تلاش می‌کنند. این کنشگران گروهی هستند که در جنگ منفعت‌ها، منفعتی ندارند و می‌توانند مسائل و مشکلات را به گوش مسئولان منتقل کنند.

کد خبر 1740816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha