بازگویی و تببین برنامه های محوری حماسه ۹ دی برای جوانان

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان گفت: با توجه به گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، مراسم محوری جمعه شب با حضور پرشور و گسترده مردم در محل مسجد جامع شیروان و با هدف تببین و بازگویی آن برای جوانان برگزار می شود.

محمد محمدزاده قانعی، رییس شورای هیئات مذهبی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: روز گذشته جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسم محوری ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که سخنران این مراسم امام جمعه شیروان حجت الاسلام حسین تکمیلی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فضاسازی سطح شهر، تبلیغات، نصب بنر در جای جای سطح شهر، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی در خصوص این موضوع در مساجد و مدارس، آگاهی و بصیرت بخشی و شناخت نسل جوان و گرایش آنان به این موضوعات در دستور کار قرار گرفته تا مراسم به نسبت سال های گذشته پرشوتر برگزار شود.

محمدزاده قانعی با بیان اینکه ۹ دی از اذهان مردم محو نخواهد شد و هر سال پررنگ تر جلوه نمایی می کند عنوان کرد: ۹ دی یک حماسه مردمی خودجوش بود که از یک سو پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب تقویت شد و از سوی دیگر نقش رهبری و ولایت در خنثی سازی توطئه دشمنان برای همگان مشخص شد.

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان اضافه کرد: وجود تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء دشمن جهت تضعیف بنیان‌های نظام، مخدوش‌کردن و انحراف ذهن جوانان در مورد پایبندی به آرمان‌های نظام، لزوم بصیرت افزایی و تبیین جوانب حماسه ۹ دی را برای مردم به ویژه نسل جوان بیشتر می‌کند.

محمدزاده قانعی تصریح کرد: دشمن با جنگ روانی قصد دارد تصویر غلطی از وضعیت کشور ما ارائه دهد اما انقلاب در آستانه چهل و پنجمین سالگی خود بازهم با عزت و سربلندی در حال پیشرفت است.

کد خبر 1741078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha