بسیجیان در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: هیچ کشوری نباید تاریخ خود را فراموش کند و بسیجیان در این زمینه و در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سردار محمد حسین رجبی،  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، روز چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: هیچ کشوری نباید تاریخ خود را فراموش کند و بسیجیان در این زمینه و در انتقال فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس نقش بسزایی دارند.

وی گفت: همه بسیجیان باید روایتگر تاریخ ایستادگی و مقاومت این مرز و بوم و ملت باشند چرا که دشمن می‌خواهد تاریخ را تحریف کرده و جای حق و باطل را عوض کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس یک تاریخ باعظمت، ماندگار، ریشه دار و اثرگذار بر اساس ارزش های دینی است.

جشنواره مالک اشتر یک جشنواره عظیم در رده های سپاه است

حجت الاسلام علی فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: جشنواره مالک اشتر یک جشنواره عظیم در رده های سپاه است که هرسال برای تقدیر از زحمات بسیجیان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی ️در ادامه این آیین در راستای تبیین رشادتهای بسیجیان اجرا شد و در پایان از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تجلیل شد.

کد خبر 1741224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha