آیت‌الله نوری همدانی: موضوع فلسطین باید در صدر مسائل اسلام باشد

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه موضوع فلسطین باید در صدر مسائل اسلام باشد، گفت: علما باید خود را در کنار مردم قرار دهند و مشکلات آن‌ها را رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که امروز با محوریت «رسالت حوزه‌های علمیه و اولیت تبلیغ» در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) در حال برگزاری است گفت: حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی بر همگان واجب است.

وی با اشاره به اینکه باید اسلام ناب در همه ابعاد جامعه بروز و ظهور داشته باشد، مطرح کرد: استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در همه ارکان جامعه باید وجود داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه موضوع فلسطین باید در صدر مسائل اسلام باشد، گفت: علما باید خود را در کنار مردم قرار دهند و مشکلات آن‌ها را رسیدگی کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت باید در محور ولی فقیه باشد، گفت: این اتحاد و همبستگی باید در راه خدمت به مردم و ترویج اسلام ناب باشد.

آیت‌الله نوری همدانی افزود: امیرالمومنین(ع) در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند: ای مالک، مردم ستون دین و سپر در برابر دشمنان هستند.

وی تصریح کرد: مردم انقلاب کرده، در جنگ تحمیلی شهید داده‌ و در لحظه‌های حساس پای نظام ایستاده‌اند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حوزه علمیه باید انقلابی نگه‌داشته شود و از نظام و رهبری حمایت کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری توانستند این انقلاب را با همان افکار امام خمینی(ره) در برابر دشمن نگهداری کنند.

وی تاکید کرد: جدایی حوزه از سیاست خواسته دشمن است و برای پیاده ساختن این فکر تمام عمر توان را صرف به کار گرفته است.

کد خبر 1741277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha