همایش «فرزندان حاج قاسم» در سرایان برگزار شد

اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولان در محل هیئت مهدیه سرایان به منظور پاسداشت نام و یاد و خاطره این شهید بزرگوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدعلیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم نمادین استانی "فرزندان حاج قاسم" در سرایان با بیان گوشه های از زندگی سردار دل ها و نقش این شخصیت در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی خطاب به معلمان تصریح کرد: امروز بار مسئولیت شما به مراتب نسبت به گذشته بیشتر شده است.


وی یادآور شد: امروز نوع حمله و جنگ از نظامی به جنگ نرم تغییر پیدا کرده است و حذف چادر از سر زن مسلمان و بی غیرت شدن جوان و مرد مسلمان از اهداف بلند مدت دشمنان است که تاکنون با  پای کار بودن و حضور شما در صحنه محقق نشده است.  

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با خون بهای بسیار بزرگی بدست آمد و حفظ شد و ادامه آن قطعا با حضور شما دانش آموزان، مقاومت و پایداری در مسیر امکان پذیر خواهد شد.


در این اجتماع که همزمان با دهه بصیرت با حضور ۵۰۰ دانش آموز سرایانی امروز پنجشنبه ۷ دی ماه همراه بود برنامه های متنوع فرهنگی و هنری شامل اجرای سرود مقاومت، سرود نسل آرمانی، پخش کلیپ در مورد سردار سلیمانی اجرا شد و در پایان بیانیه دانش آموزی در حمایت از محور مقاومت و دانش آموزان غزه قرائت شد.


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی در ادامه با حضور در نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی پیرامون سردار سلیمانی و غزه در جریان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان قرار گرفت.

کد خبر 1741292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha