جایگاه زن اسلامی نباید در جامعه متزلزل شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: جایگاه زن اسلامی با توطئه غرب و فریبکاری ها نباید در جامعه متزلزل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت های هفته پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و نکوداشت مقام زن از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است.

امام جمعه موقت اصفهان  با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی جامع و کامل برای زنان هستند افزود: جایگاه زن اسلامی با توطئه غرب و فریبکاری ها در جامعه متزلزل نشود بلکه باید این مقام حفظ و تقویت شود.

وی ادامه داد: نگاه غرب به زن یک فرصت لذت جویانه است در حالی که در مبانی اسلامی و توحیدی همواره به حفظ جایگاه و شانیت آنان توجه شده است/

وی با اشاره به اقدامات تروریست دشمن علیه فرماندهان نظامی و اتفاق اخیر در شهادت سردار سید رضا موسوی، تصریح کرد: آنان بغض و کینه زیادی نسبت به گسترش انقلاب و پیروزی های جوامع آزادی خواه دارند.

حجت الاسلام میردامادی یادآورشد: ترور شخصیت ها و مسئولان ارشد نظامی تنها از روی کینه و بغض رقم می خورد و هیچ منفعتی برای آنان نداشته و بلکه دنیا با روحیه ظالمانه آن ها بیشتر آشنا می شوند.

وی به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآورشد: سردار دلها شخصیتی متفاوت و حائز اهمیت بود که توانسته تحولی جدی در جامعه به وجود آورد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد : شهادت این شهید بزرگ دنیا را متحول کرده و باعث ایستادگی در برابر دشمنان شده است.

وی در بخشی از خطبه ها به حماسه 9 دی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن برنامه ریزی زیادی برای براندازی نظام داشت اما عملکرد و برنامه های آنان در برابر بصیرت و آگاهی مردم شکست خورد.

حجت الاسلام میردامادی شکست دشمنان را مهم خواند و اذعان داشت: بصیرت و بیداری ملت ایران پاسخ دندان شکنی به دشمن همواره داده و منجر به عقب نشینی آنان شده است.

وی یادآورشد: آمریکا برای کم رنگی انتخابات امسال هم برنامه ریزی کرده اما قطعا مثل گذشته شکست خواهند خورد.

کد خبر 1741414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha