۹ دی، دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب اسلامی کرد

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت:نه دی، دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کرد، به برکت نه دی بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد که باید این روز را قدر بدانیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام محمدیاری امام جمعه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خیرآباد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی. و گرامیداشت هفته بصیرت، اظهار کرد: نه دی روز انهزام میدانی سنگین ترین فتنه تاریخ انقلاب است، نه دی جزو ایام الله به معنای حقیقی کلمه بود که ملت ایران عظمت خودش را در این روز به دشمنان انقلاب نشان داد.
وی با بیان اینکه یوم الله هایی دیگری نیز در راه است که باید قدرت خدا نمایان شود، گفت: یکی از آن یوم الله ها انتخابات ۱۱ اسفندماه است که با آمدن مردم در پای صندوق های رأی آن موقع است که تمام قدرت های پوشالی جهان انگشت به دهن می مانند که این همه نقشه و سرمایه علیه این ملت خرج کردیم اما مردم ایران باز هم پای صندوق رای آمدند.
امام جمعه خیرآباد افزود: اما یوم الله دیگری هم در راه است که رژیم صهیونسیتی تمام تجهیزات جنگی خودش را علیه مردم غزه بکار برد اما با عملیات طوفان الاقصی ضربات سنگینی به آنان وارد شد و به فضل خدا پیروزی مردم غزه نزدیک خواهد بود که آن روز هم یوم الله است.
حجت الاسلام محمدیاری در پایان بیان کرد: نه دی، دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کرد، به برکت نه دی بود که بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شد که باید این روز را قدر بدانیم.

کد خبر 1741424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha