بصیرت آفرینی موجب تبدیل فتنه به حماسه ۹ دی شد

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ولایت فقیه شاخص و بصیرت آفرین بود، گفت: بصیرت آفرینی های مقام معظم رهبری کشتی نجات از فتنه و پدید آمدن حماسه ۹ دی شد.

حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه سلطانیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، هواپرستی و بدعت در دین و عدم تشخیص حق و باطل از عوامل ایجاد فتنه دانست و گفت: راه نجات از فتنه تبعیت از پرچمدار بصیرت آفرین است.

امام جمعه با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ولایت فقیه شاخص و بصیرت آفرین بود، گفت: بصیرت آفرینی های مقام معظم رهبری کشتی نجات از فتنه و پدید آمدن حماسه ۹ دی شد.

وی با بیان اینکه انتخابات حق الناس است و یک بُعد حق الناس، پاسداری از رای مردم است، گفت: در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری در برابر کسانی که خواستار ابطال انتخابات بودند ایستاد و ثابت شد که جمهوری اسلامی به رای مردم خیانت نمی کند.

حسینی نسب با بیان اینکه بصیرت آفرینی موجب شد، فتنه ۸۸ به حماسه ۹ دی تبدیل شود، افرود: هنوز هم کسانی که از ملت سیلی خوردند، از حماسه ۹ دی عصبانی هستند.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با تاکید بر تلاش برای بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سردار دلها، گفت:  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود ما را به تبعیت از ولایت فقیه دلالت و جمهوری اسلامی را حرم معرفی می کند که نشانگر اهمیت پاسداری از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است.

کد خبر 1741525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha