مسئولان و مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنند

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، گفت: با توجه به اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه دینی است، مسئولان و مردم باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مراسم بزرگداشت حماسه مردمی ۹ دی و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده، در این مراسم جایگاه بصیرت در اسلام را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: پیامبران الهی در جهت افزایش بصیرت و آگاهی مردم عمل می‌کردند و دعوت مردم به سوی خداوند سبحان اصلی‌ترین هدف آنها بود.

امام جمعه موقت اهواز، افزود: منطق و هدف قرآن و پیامبر اکرم (ص) این بوده که مردم آگاه شوند و بصیرت پیدا کنند تا تبعیت کورکورانه نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را بر اساس آگاهی و بصیرت مردم قرار داد و از مبلغین و علما خواست تا برای بصیرت و آگاهی مردم تلاش کنند و به دنبال تبعیت مردم نبود بلکه قصد داشت مردم آگاه باشند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، با اشاره به جریانات و فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ عنوان کرد: اقدام فتنه‌گران یک قانون‌ستیزی آشکار بود و این قانون‌ستیزی در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ فرصتی به دشمنان دادند و به صحنه آمدند بیان کرد: مقام معظم رهبری با رهنمودهایی که داشتند اجازه ندادند بدعت ایجاد شود.

امام جمعه موقت اهواز، ادامه داد: امت حزب‌الله در ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ با آگاهی و بصیرتی که داشتند حماسه‌ای خلق کردند که پس از انقلاب بی‌نظیر بود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مردم خوزستان و کرمان خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب جایگاه مشارکت مردم را به خوبی می‌دانند و با توجه به اینکه مشارکت در انتخابات یک وظیفه دینی است، مسئولان و مردم باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کنند.

کد خبر 1741539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha