۱۲۲۹ مسجد در کشور احیاء شد

سردار بابااحمدی از احیای هزار و ۲۲۹ مسجد در ۲ سال گذشته در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج باید با مرکزیت مسجد در برابر جنگ نرم دشمن صف‌آرایی و طرح تحول محلات مردم سالار اسلامی را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار حیدر بابااحمدی صبح امروز (۹ دی) در اولین آیین تکریم فعالان و ارکان مساجد استان با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه، اظهار کرد: ۹ دی سال روز حماسه امت با بصیرت و ولایی انقلاب اسلامی است.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در آستانه شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت هستیم،گفت: ۱۳ دی ماه در بین ۲ قیام طلوع کرد، قیام ۹ دی که رفع فتنه و قیام ۱۹ دی که مقدمه رفع طاغوت بود، خداوند متعال جواب مزد تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را این گونه داد که این شهید بزرگوار یک مکتب و قیام در دل دی ماه شود.

سردار بابا احمدی بیان کرد: قیامی که بنیان استکبار جهانی را به لرزه درآورد و امروز شجاعت، صلابت و مقاوت در چهره زنان و کودکان فلسطین را شاهد هستیم و طوفان الاقصی هیمنه پوشالی استکباری را برهم پیچید.

وی افزود: امروز آنچه در غزه می‌گذرد نشان می‌دهد که تحکیم درونی و عمق بخشی درونی در بین جوانان، زنان، کودکان غزه به گونه‌ای است که دارد جبهه مقاومت را پشتیبانی می‌کند.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در نوار غزه قدرت نرم مردمی پشتیبانی‌کننده قدرت سخت است، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها در طوفان القصی متحمل شکست سخت شدند و اگر حمایت استکبار جهانی نبود امروز صهیونیست‌ها در میدان نبود.

سردار بابا احمدی با تأکید بر اینکه جنگ در غزه را امروز استکبار جهانی دارند هدایت می‌کنند، افزود: بصیرت و اعتقادات عمیق زنان و کودکان غزه موجب شد تا رزمندگان حماس در میدان بمانند و این مقاومت نشان‌دهنده استحکام درونی و اعتقاد راسخ آنان به ذات اقدس الهی است.


وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در جنگ‌های نیابتی هم شکست خورده‌ است، ادامه داد: اکنون تنها امید دشمن در حوزه جنگ نرم و نفوذ است و امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج باید با مرکزیت مسجد در برابر جنگ نرم دشمن صف‌آرایی کنند.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه شجره طیبه بسیج مولود مسجد است، اضافه کرد: ثمره این شجره طیبه تربیت میلیون‌ها جوان مومن انقلابی و مقاوم می‌شود.

۶۰ هزار پایگاه بسیج برای تحقق طرح محله‌ اسلامی گام برداشتند

سردار بابا احمدی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج با مرکزیت مسجد مأموریت اجرای طرح تحول محلات مردم سالار اسلامی را دارند، تصریح کرد: در این طرح باید پایگاه‌های مقاومت بسیج، مسائل و آسیب‌های محلات شناسایی را کنند و مسائل جامعه را به کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج  و ظرفیت محلات حل شود.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج کشور دنبال می‌شود، افزود: احیای مساجد خاموش، ارتقای مساجد نیمه فعال، اعتلای مساجد نیمه فعال به مساجد پیشران و تمدن‌ساز و رونق به جمعیت و کیفیت مساجد را رو پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنیم.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین از احیای هزار و ۲۲۹ مسجد در ۲ سال گذشته در سطح کشور خبر داد  گفت: بسیج با محوریت مساجد و هدایت‌های ائمه جماعت و حضور نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در قالب قرارگاه‌های محله محور در راستای رفع مشکلات مردم نقش‌آفرینی می‌کند و در این خصوص شاهد روند رو به رشد و قابل قبولی هستیم.

سردار بابا احمدی در پایان تأکید کرد: نهاد مردمی و انقلابی بسیج به دنبال احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است تا در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... برنامه داشته باشد.

کد خبر 1741542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha