کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون مجمع قرآن مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود

کیامهر از برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم با محوریت «طرح ملی مسجد پایگاه قرآنی» خبر داد و گفت: این محفل معنوی ۱۰ دی ماه جاری در مسجد جامع سنندج برپا می‌شود.

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی، اظهار کرد: یکی از مطالبات معظم‌له این است که در مساجد محافل و کرسی تلاوت برقرار شود و در همین راستا کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت شبکه کانون های مساجد در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم تا پایگاه‌های قرآنی کانون‌های مساجد با اجرای برنامه‌های قرآنی مردمی بتوانند هرچه بیشتر انس با قرآن را به دل جامعه بیاورند و کرسی‌های تلاوت قرآن یکی از فعالیت‌های مؤثر در این زمینه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی از اولویت‌های فعالیت‌های ستاد کانون‌های مساجد استان است، عنوان کرد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم به صورت هفتگی یا ماهانه این کرسی ها را برگزار کنیم به این معنا که یک قاری در مسجد تلاوت کند و البته در کنار این تلاوت برخی مفاهیم نیز مطرح شوند.

کیامهر اضافه کرد: در اولین مرحله اجرای این طرح، کرسی تلاوت قرآن ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۰ دی ماه جاری با قرائت قاریان امین اسدی، پیمان احمدی و سایر قاریان سنندج در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 1741560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha