مربیان امدادگر خراسان شمالی در مناطق محروم آموزش های امدادی می دهند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: مربیان امدادگر این استان در مناطق کم برخوردار آموزش های امدادی ارائه می دهند.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دوره بازآموزی ویژه مربیان پیشگامان پیشرفت و عدالت این استان با حضور مربی کشوری برگزار شد که برگزاری دوره های آموزشی در ارتقای سطح دانش و ماندگاری مطالب فرا گرفته شده نقش بسیار موثری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره ۱۷ نفر از مربیان شهرستان های استان حضور داشتند که مقرر است در مناطق کم برخوردار نسبت به تشکیل گروه های ۱۴ نفره اقدام و آموزش مختلف امدادی و مهارت های زندگی را آموزش دهند.

محبان عنوان کرد: حضور اساتید مجرب و برجسته کشوری، استفاده از منابع آموزشی جدید، وجود برنامه ریزی مدون و هدفمند، بهره مندی از فضای فیزیکی مناسب، برگزاری آزمون نهایی و تایید مهارت افزایی اعضا از ویژگی های بارز برگزاری دوره آموزشی مربیان امداد و کمک های اولیه جمعیت هلال احمر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک های اولیه در دو بخش مباحث تئوری و عملی برگزار شد که سرفصل های آموزشی این دوره بر اساس کتاب فرآیند مدیریت جامع آموزش ‌و پژوهش طبق آخرین منابع روز دنیا انتخاب شد تا سطح دانش و توانمندی مربیان در انتقال آموخته ها و مهارت های کسب شده افزایش یابد.

محبان اضافه کرد: مربیان امداد و کمک های اولیه بازوهای توانمند جمعیت هلال احمر در امر آموزش هستند و این دوره نقطه عطفی در راستای اعتلای اهداف و وظایف جمعیت است تا این افراد در آینده امدادگرانی ماهر و توانمند پرورش دهند.

کد خبر 1741898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha