تدارک کانون تخصصی خواهران فاطمیه برای بزرگداشت حاج قاسم

مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمیه اسفندقه از تدارک کانون برای بزرگداشت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب حسین پسر غلامحسین است.

سمیرا خواجه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک کانون تخصصی خواهران فاطمیه برای بزرگداشت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: یکی از برنامه های چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب حسین پسر غلامحسین است.

مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمیه فردوس اسفندقه جیرفت افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه این کتاب، به سوالاتی که در اختیار آنها قرار داده می شود، پاسخ دهند.

وی بیان کرد: کتاب حسین پسر غلامحسین درباره شهید یوسف الهی و رابطه این شهید با شهید سلیمانی است، شهیدی که سردار دلها وصیت کرد که در کنار او دفن شود.

خواجه خاطرنشان کرد: هدف ترویج فرهنگ کتاب های ایثار و شهادت و همچنین آشنایی نوجوانان و جوانان با شهیدان سلیمانی و یوسف الهی است.

 مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمیه اسفندقه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع حاج قاسم است.

وی اظهار کرد: کودکان می توانند نقاشی های خود را با کمک والدین به صورت مجازی ارسال کنند و یا حضوری به دفتر کانون تخصصی خواهران تحویل دهند.

خواجه عنوان کرد: طرح توزیع گوشت قربانی یکی دیگر از برنامه های ویژه سالروز شهادت شهید سلیمانی است که در این راستا گوسفند قربانی می شود و گوشت های بسته بندی شده در بین ایتام توزیع خواهد شد.

  مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمیه اسفندقه جیرفت اضافه کرد: همچنین همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی، آئین غبارروبی مرقد مطهر شهدای گمنام با حضور بچه مسجدی های کانون برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، طرح صلواتی دوخت چادر را برگزار خواهیم کرد.

خواجه ابراز کرد: از آنجایی که هزینه دوخت چادر افزایش یافته بنابراین برای حمایت از بانوان محجبه تصمیم گرفتیم به نیت شادی روح شهید سلیمانی، طرح صلواتی دوخت چادر را اجرا کنیم.

  مدیر کانون تخصصی خواهران فاطمیه اسفندقه جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این نیز تعداد ۱۰ نفر از بانوان مسجدی عضو کانون تخصصی خواهران فاطمیه جهت خدمت در موکب شهدای اسفندقه به کرمان اعزام می شوند.

وی یادآور شد: قرار است این موکب در جوار گلزار شهدای شهر کرمان، پذیرای دوستداران شهید سلیمانی باشد.

کد خبر 1741923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha