بهره مندی ۱۳۹۵ مادر باردار و شیرده از طرح «یسنا» در خراسان جنوبی

اشرفی گفت: در راستای اجرای طرح حمایتی «یسنا»، ۱۳۹۵ نفر از مادران باردار و شیرده در خراسان جنوبی شناسایی شده اند و مورد حمایت قرار گرفته اند.

غلامرضا اشرفی-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: دولت سیزدهم به منظور حمایت از مادران باردار و شیرده بحث اجرای طرح «یسنا» را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: طرح «یسنا» با هدف حمایت مادران باردار و شیرده دارای فرزند زیر دو سال در هشت استان از جمله خراسان جنوبی اجرایی شده است و طی مرحله اول دهک اول مورد حمایت قرار می گیرند.

اشرفی با بیان اینکه در خراسان جنوبی یک هزار و ۳۹۵ مادر باردار و شیرده شناسایی شده است، افزود: این تعداد از مادران باردار و شیرده که در دهک اول قرار دارند به مدت ۶ ماه از خدمات طرح «یسنا» بهره مند خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در خصوص مزایای طرح «یسنا» گفت: در راستای اجرای این طرح مادران باردار و شیرده به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان در هر ماه می توانند اقدام به خرید محصولاتی همچون لبنیات، حبوبات، پروتئین و غلات کنند.

وی در پایان عنوان کرد: این طرح با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی، قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌ حسن مجتبی(ع) و بنیاد پانزده خرداد اجرا می‌شود و مادران باردار و شیرده جهت بهره مندی از این طرح می توانند در نرم افزار «شما» ثبت نام کنند.

کد خبر 1741937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha