جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود

به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «قاسم مومنی شاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری هیئت امنا امامزاده عبدالله (ع) یاسوج جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در محل این امامزاده واقع در ورودی جاده آبشار یاسوج برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشن بزرگ روز چهارشنبه، ۱۳ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران این جشن حجت الاسلام والمسلمین محسن آتش‌کار از مبلغین اعزامی از تهران خواهد بود، یادآور شد: به تعدادی از شرکت کنندگان که هم نام حضرت فاطمه زهرا (س) باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام مومنی شاد ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این جشن بزرگ، گفت: شهرداری یاسوج، سیمای مرکز دنا، هیئت امنا امامزاده مختار (ع)، امامزاده شاه فرج الله (ع) و امامزاده شاه غالب (ع) نیز در برگزاری این جشن مشارکت لازم را خواهند داشت.

کد خبر 1742056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha