اختصاص ۱۳۰۰ فقره تسهیلات ساخت مسکن روستایی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: به تازگی هزار و ۳۰۰ فقره وام ساخت مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرجمعیت به شیروان اختصاص داده شد.

رضا احمدی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر فقره وام مسکن به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که کارمزد آن پنج درصد با مدت بازپرداخت ۲۰ سال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وام های مزبور برای ساکنان روستاهای شهرستان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شیروان شامل زیارت، خانلق، قوشخانه و لوجلی است که در صورت استقبال متقاضیان تا دوهزار واحد قابل افزایش است.

احمدی عنوان کرد: توصیه می شود متقاضیان برای اخذ سهمیه بیشتر، در اولین فرصت پروانه ساخت بگیرند و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

 مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان نقش بانک‌ها را در روند اعطای تسهیلات مهم دانست و بیان کرد: تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه استقبال روستاییان این شهرستان از طرح بازسازی مسکن و دریافت تسهیلات بسیار خوب بوده است اضافه کرد: این بنیاد به عنوان دستگاه حاکمیتی در بخش روستایی مکلف به مقاوم سازی واحدهای مسکونی است که در سال های اخیر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

به گفته وی اکنون ۱۸ هزار خانوار مشتمل بر ۶۸ هزار نفر از جمعیت شیروان در مناطق روستایی این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان ۱۵۷ هزار نفری خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

کد خبر 1742147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha