زمینه راوی گری در انتخابات فراهم شود

مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی گفت: متاسفانه نفرات تبیینی کم است و نیازمند هستیم که در حوزه انتخابات راوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ناصر حجازی فر، مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی، شامگاه ۱۲ دی ماه در جلسه نشست تخصصی نقش رسانه در مشارکت قوی و رقابت واقعی در انتخابات که در محل فرمانداری ارومیه برگزار شد، گفت:  نفرات تبیینی کم است و نیازمند هستیم که در حوزه انتخابات راوی داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه دلسردی و یاس در جامعه ایجاد کردند و ما باید کاری بکنیم که مردم از این یاس و دلسردی بیرون بیاند و دهه فجر یکی از این فرصت ها است که بتوانیم به مردم فعالیت های خودمان را تبیین کنیم.

حجازی فر ادامه داد: رسانه بستر رساندن پیام و کانال ارتباطی است و در این حوزه می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان‌غربی گفت: اجرای میزگرد چالشی یکی از برنامه های پیش بینی شده در صدا و سیمای استان برای ایام انتخابات است.

۷۵ فعال مجازی مدارک خود را تحویل خانه مطبوعات دادند

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: در راستای کنترل فضای مجازی استان پیرو اطلاعیه ایی که صادر کردیم ۷۵ فعال مجازی مدارک خود را تحویل خانه مطبوعات دادند.

وی افزود: بعدا از بررسی و تایید اسامی این فعالان مجازی همراه با دیگر فعالان مجوز دار عرصه خبر به ادارات و ارگان های استانی ارسال شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم اصحاب رسانه نکته و نظرات خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات اعلام کردند.

کد خبر 1742282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha