تاثیرگذاری بانوان در کسوت مادری قابل مقایسه با هیچ عرصه ای نیست

افشارچی به اثرگذاری بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این تاثیرگذاری در کسوت مادری با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز ۱۳ دی‌ماه در آیین افتتاح دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در استان زنجان به اثرگذاری بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این تاثیرگذاری در کسوت مادری با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

وی یادآوری کرد: اصلی‌ترین تاثیرگذاری بانوان در این است که هر موجودی که تربیت شده و تاثیری در اجتماع، سیاست و اقتصاد دارد وجودش وابسته به یک تربیت مادرانه است.

استاندار زنجان در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: دولت علی‌رغم مسایل و مشکلاتی که وجود دارد یک تغییر را شروع کرده که مسئله مهمی است و مهمترین تنش در حوزه اقتصاد است.

وی با یادآوری اینکه اقتصاد ایران تحت تاثیر نفت است، گفت: از آنجائیکه اقتصاد کشور درگیر نفت است، نمی‌توانیم نفت را به راحتی بفروشیم البته امروز حدود ۹۰۰ هزار بشکه نفت فروخته می‌شود ولی این مقدار حجمی نیست که بتواند اقتصاد را بالا ببرد.

استاندار زنجان به تلاش دولت برای ایجاد مسیرهای متفاوت برای تولید ثروت در کشور اشاره کرد و گفت: ارزش دادن به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری یکی از این مسیرهاست و در استان زنجان ۶۵ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی داریم.

افشارچی به موضوع آب به عنوان بزرگترین مشکل اشاره کرد و گفت: در استان زنجان حدود ۵ الی ۷ درصد آب‌های سطحی را کنترل می‌کنیم، در فصل تابستان در شهرستان طارم در تامین آب با مشکل مواجه می‌شویم و از سد آیدوغموش آب برای این شهرستان خریداری می‌شود و این مشکلات به دلیل عقب ماندن در ساخت سد است که در حال حاضر دو سد در حال ساخت است و یک سد مشمپا نیز بازنگری شده و در مراحل اخذ مجوز قرار دارد.

کد خبر 1742368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha