مسجد «بیت‌الاحسان» انگلیس میزبان مراسم «صدای صلح»  بود

انجمن جوانان مسلمان «میدلندز » انگلیس مراسم «صدای صلح» را با هدف تاکید بر لزوم برقراری آتش بس فوری در غزه در مسجد «بیت الاحسان»برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « warwickshireworld»، انجمن جوانان مسلمان «میدلندز »انگلیس مراسم «صدای صلح» را در مسجد «بیت الاحسان» در خیابان آدلاید برگزار کرد.

جوانان مسلمان در مورد لزوم انجام اقدامات مسلمانان برای برقراری آتش بس فوری و پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها صحبت کردند.

در این مراسم «بیل گیفورد» عضو شورای شهر و منطقه، «اندی اسمیت» از کمپین «عدالت برای فلسطین» در لیمینگتون، دکتر «مارتین بین»، رئیس جامعه یهودی، و مهمانان مختلف دیگر حضور داشتند.

ابتکار «صداهای صلح» توسط جوانان مسلمان در سراسر جهان با توجه به درگیری‌های جاری در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

سخنرانان در این مراسم گفتند که این فاجعه و تنش از روز 7 اکتبر به وجود نیامده، بلکه از  75 سال پیش به دلیل زورگویی اسرائیل این وضعیت ادامه یافته است.

آنها تاکید کردند که زمانی به نظر می رسید فرصتی برای دستیابی به راه حلی مناسب به منظور پایان دادن به درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد، اما اکنون مسجل شده است که اسرائیل خواستار پایان دادن به این تنش‌ها نیست.

حاضران در مسجد همچنین گفتند: سال‌ها به ما قول یک راه‌حل مناسب داده شده بود، اما حالا می‌فهمیم که همه آنها وعده‌هایی دروغین بوده که هیچ‌گاه به مرحله عمل نخواهند رسید.

آنها تصریح کردند که پارلمان و دولت بریتانیا هم هیچ عزمی برای پرداختن به این موضوع در صحنه بین‌المللی ندارد.

کد خبر 1742458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha