اتاق رصد جمعیت در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

زنگویی گفت: پیشانی کار دفتر امور بانوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است لذا اتاق رصد جمعیت در استان طراحی و راه اندازی می شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فهیمه زنگویی امروز (۱۳ دی) در دیدار بانوان شاغل در استانداری با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: جلسات حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیشانی کار دفتر امور بانوان است که با قوت انجام می شود، طراحی و راه اندازی اتاق رصد وضعیت جمعیت استان در دست اقدام است.

وی از راه اندازی هفت موکب پخش نذری، موکب های فرهنگی و ترویج عفاف و حجاب در سطح شهر به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها خبر داد و افزود: همایش خانوادگی بزرگ در ۱۸ دی ماه در فرهنگسرای شهر با کمک نیروهای مردمی و سمن ها در هفته زن تدارک دیده شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: ثبت نام در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان خراسان جنوبی تا ۱۳ دی ماه تمدید و به احتمال زیاد ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد. 

زنگویی ادامه داد: اردوی بانوان شاغل استانداری،  بوم گردی بانوان، راهیان پیشرفت، جشنواره فرهنگی ورزشی، رویداد کارافرینانه با یکی از سمن ها، دوره آموزشی اقتصاد روستایی برای بانوان روستایی از برنامه های هفته زن است.

کد خبر 1742509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha