برپایی نمایشگاه سیاه قلم با موضوع «شهدای مفقود الاثر» در حرم هلال بن علی(ع)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه طراحی سیاه قلم با موضوع «شهدای مفقود الاثر» در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شادیانه میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا س(روز زن ومادر)، نمایشگاه آثار طراحی سیاه قلم با موضوع «شهدای مفقود الاثر» در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه از آثار سیاه قلم بانوی هنرمند «زهرا سادات جوادی» برپا شده است و مشتمل بر ۳۸ تابلو طراحی با تکنیک سیاه قلم از تصاویر «شهدای مفقود الاثر شهرستان آران و بیدگل» است.

قربانی ادامه داد:  این نمایشگاه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و  شادیانه میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا س(روز زن ومادر) بر پا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: زهرا سادات جوادی فرزند جانباز سرافراز جوادی، از هنرمندان نقاش شهرستان آران وبیدگل است که آموزش خود را زیر نظر استاد کمصدا شروع کرده و در حال حاضر مربی نقاشی پایگاه های بسیج است.

قربانی خاطر نشان کرد: پیش از این، در ابتدای دی ماه سال جاری همزمان با «روز حماسه و ایثار آران و بیدگل» هم نمایشگاهی از آثار این بانوی هنرمند در فرمانداری این شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفت.

برپایی نمایشگاه سیاه قلم با موضوع «شهدای مفقود الاثر» در حرم هلال بن علی(ع)

کد خبر 1742635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha