ایام الله دهه مبارک فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی است

خدری گفت: ایام الله دهه مبارکه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی که متعلق به جامعه اسلامی می باشد و گستردگی این نظام را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، کمال خدری فرماندار بانه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر در شهرستان بانه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک پیشاپیش فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر رژیم شاهنشاهی اظهار کرد: ملّت آگاه و هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پشتوانه خود محکم و استوار پای رهبری و نظام ایستاد اند.

وی با اشاره به حفظ و صیانت از آرمانها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی امری مهم و ضروری خواندند و خاطرنشان کرد: مراسمات و برنامه های دهه مبارکه فجر باید با روش های نوین و باشکوه تر از سالهای قبل و در خور و شایسته نظام و ملت شریف و شهیدان گرانقدر باشد.

خدری در پایان ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان سرافراز میهن اسلامی اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهدا اتحاد و همدلی و وفاق ملی بر جامعه حاکم گردیده و این مهم نیز موجب شده تا دولت های استعمارگر با برنامه ها و توطئه و دسیسه های گوناگون در صدد از بین بردن آن شوند.

کد خبر 1742657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha