تجمع اعتراض‌ آمیز مردمی و اعلام انزجار از حادثه تروریستی کرمان

مردم انقلابی، غیور و همیشه در صحنه دارالمصلین در حرکتی خودجوش جنایت سنگین حادثه تروریستی روز گذشته( چهارشنبه) ۱۳ دی ۱۴۰۲ در گلزار شهدای کرمان و کشتار بی رحمانه شماری از هموطنانمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، تجمع اعتراض‌ آمیز مردمی و اعلام انزجار از حادثه تروریستی در کرمان پنجشنبه شب در محل میدان انقلاب با حضور با شکوه و خوجوش قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار شد.

دل مردم این دیار از این جنایت سنگین پرخون و قلبشان جریحه دار شده است و امروز با اعلام حمایت و ابراز همدردی با هموطنان تاکید کردند که نباید ساکت نشست و این جنایات نباید بی پاسخ بماند.

مردم همزمان با حضور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و شهیدان همیشه زنده‌اند» ضمن ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار بر ثابت قدم بودن خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

پیر و جوان حاضر در این تجمع خطاب به دشمنان فریاد سردادند که با این گونه حرکات بزدلانه نمی‌توانند خللی در وحدت و همبستگی و ولایتمداری ملت ایران ایجاد کنند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری تلاش خواهند کرد.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، حدود ۸۴ نفر شهید شدند.

انفجار نخست ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

بر اثر انفجار در مسیر زائران شرکت کننده در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

 

کد خبر 1742725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha