انفجار خونین در کرمان ماهیت پلید دشمنان را آشکار کرد

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی و انفجار خونین در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در عملیات تروریستی و انفجار خونین در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایت خونین تروریست های مزدور در به شهادت رساندن و زخمی نمودن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در کرمان، در آئین گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز، ماهیت پلید و ددمنشانه دشمنان مردم این آب و خاک را آشکار ساخت و این حقیقت را عیان نمود که ایستادگی در برابر آنان همچنان با عزت و قدرت ادامه دارد؛ دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی مان را هدف گرفته‌اند و در رسیدن به آن، حد و مرزی نمی‌شناسند و از به شهادت رساندن مردم بی‌گناه و زنان و کودکان نیز مضایقه نمی‌کنند.

تردیدی نیست که پایمردی و ایستادگی مردم سربلند و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تداوم مکتب شهید سلیمانی این حرکت کور و بی‌ثمر را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع آنان در منطقه صورت می‌گیرد نیز به شکست کشانده و برگی دیگر به سند افتخار مردم شریف ایران اسلامی خواهد افزود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی، همدردی خود را به خانواده‌های بازماندگان شهیدان عزیز این حادثه ابراز می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهیدان و بهبودی کامل برای مجروحان مسألت می‌نمایم.

کد خبر 1742766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha