راهپیمایی مردم قرچک در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

راهپیمایی مردم شهرستان قرچک در محکومیت جنایت تروریستی کرمان همراه با خشم و نفرت از جنایت کاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، هزاران  نفر از مردم قرچک پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در محکومیت جنایت دشمنان مکتب مقاومت و ایستادگی حاج قاسم سلیمانی و مردم ایران اسلامی، به خیابان آمده و راهپیمایی با شکوهی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برپا کرده و خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مردم در مقابله با توطئه‌های استکبار شدند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب علیه ملت ایران اسلامی که خود را در جنایت گروهک تروریستی داعش در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در کرمان نمایان ساخت، ابراز داشتند.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم گفت: دشمنان قسم خورده نظام و استکبار جهانی که بارها از مقاومت مردم ایران سیلی خورده‌اند، این بار خشم و کینه خویش از حاج قاسم سلیمانی را در به شهادت رساندن زائران سردار دل‌ها به نمایش گذاشتند غافل از این که مکتب حاج قاسم سلیمانی با خون شهیدان، درخشان‌تر می‌شود.

فخاری افزود: دشمنان نظام بدانند که مکتب حاج قاسم سلیمانی که همان دفاع از مظلوم و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استکبار است، فراموش نمی‌شود بلکه از نسلی به نسل دیگر و از در جای جای ایران اسلامی نفوذ پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی، غم بزرگی را بر قلب مردم ایران گذاشت ولی قطعا عزم آنان را در مقابله با دشمنان مستحکم‌تر از قبل می‌کند.

کد خبر 1742807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha