طنین فریاد انتقام خواهی مردم شرق مازندران از عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان

نمازگزاران و مردم‌مومن و ولایی شرق مازندران، اقدام جنایتکارانه تروریست های جنایتکار در حادثه کرمان را محکوم کرده و با راهپیمایی بعد از نماز جمعه انتقام خواهی خود را فریاد کردند.

خبرگزاری شبستان، مازندران- مریم نظری/ این روزها حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان و شمار بیشتری از مجروحان مظلوم این حادثه تروریستی دلمان را سوزاند.

قتل عام و کشتن کودکان، زنان و مردانی که بی هیچ گناهی و تنها به دلیل حضور در مراسم شهید سلیمانی در این مکان گرد هم آمده بودند، عملی غیرانسانی است که همگان برای محکومیت این حملات تروریستی بپا خواستند و خواستار محکومیت عاملان و افراد مسئول در این قتل‌عام براساس استانداردهای بین المللی شدند و اینکه عاملان این اقدام جنایتکارانه باید پاسخگو باشند.

طنین فریاد انتقام خواهی مردم شرق مازندران از عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان

 مردم مومن و انقلابی بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران از مرد و زن و پیر و جوان، امروز همچون شهرهای دیگر استان و کشور بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ آیت‌ الله جباری (ره) تا پارک ملت با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این‌جنایت اعلام کردند.

* اقدام تروریستی کرمان، فتنه بزرگ دشمنان و در رأس آمریکا و اسرائیل بود

علی اکبری در این راستا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: شهادت و مجروح شدن مردم بی گناه در چهارمین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان، فتنه بزرگ دشمنان و در رأس آمریکا و اسرائیل بود و باید جهان این اقدام را محکوم کند.

طنین فریاد انتقام خواهی مردم شرق مازندران از عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان

وی افزود: ما امروز با حضور خود خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام داشتیم و بعد از نماز جمعه از مصلای تا پارک ملت بهشهر آمدیم تا بگوییم همواره پای انقلاب و ارزش ها ایستاده ایم و خون شهدای ما پایمال نمی شود.

* خواهان اشد مجازات برای عاملان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستیم

موجرلو از دیگر شهروندان شرق مازندران هم با اعلام اینکه، جهان‌نباید در برابر این مظلوم کشی ها ساکت باشد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌مازندران اظهار کرد: کشتار مردم بی دفاع در کرمان، غم بزرگ و مصیبت سنگینی است که باید عاملان این نا امنی به سزای عملشان برسند.

طنین فریاد انتقام خواهی مردم شرق مازندران از عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان

وی افزود: خواهان اشد مجازات برای عاملان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان هستیم و باید حق این شهدای مظلوم را بگیریم و اجازه ندهیم دشمنان و استکبار با دامن زدن له ناامنی ها، ما را از ولایت جدا کنند، بلکه باید استوارتر از همیشه پای ولایت باشیم.

مردم نکا هم شهادت شهدای حادثه کرمان را توسط عاملان این‌جنایت محکوم کردن و اعلام کردند که تاپای جان پای انقلاب و ولایت هستند.

* حادثه خونین کرمان، سرنگونی استکبار را نزدیک تر کرد

محمدپور ارمی با بیان اینکه شهدای حادثه کرمان، پیروان مکتب  سردار سلیمانی هستن و دشمنان و استکبار کور خوانده اند که با این‌حرکات نردم را از انقلاب و ولایت دلسرد کنند.

طنین فریاد انتقام خواهی مردم شرق مازندران از عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان

وی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: دشمنان از تربیت یافتگان مکتب سلیمانی هراس دارند و همه دغدغه‌های آنان جدا کردن مردم از انقلاب و ولایت است که این آرزو را به گور خواهند برد.

وی یادآور شد: حادثه خونین کرمان، سرنگونی استکبار را نزدیک تر کرد و مروم را در ادامه ادامه انقلاب مصمم تر کرد و امروز هم آمدیم تا با اعلام برائت از این حرکت جنایتکارانه در کرمان، اعلام کنیم که پلی انقلاب و رهبری ایستاده ایم و این انقلاب تا ظهور حضرتش بیمه است.

کد خبر 1742835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha