عملیات تروریست ها در کرمان، انتقام از عشق نسل جوان به شهید سلیمانی بود

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان گفت: اقدام کور و کینه توزانه تروریست ها برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم‌الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به شهید سلیمانی است.

محمد محمدزاده قانعی، رییس شورای هیئات مذهبی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: حادثه هولناک تروریستی کرمان نشان داد شهید سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی و برای دشمنان خطرناک‌تر است و آنان قادر نخواهند بود شکست‌هایی که از اسطوره مقاومت و قهرمان ملت ایران متحمل شده‌اند را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید خون‌های پاک شهدای جوار مزار حاج قاسم عزیز، انرژی جدیدی بر کالبد مکتب سلیمانی و ارادتمندان شهید قدس تزریق و آنان را برای مجازات قطعی و عادلانه جنایتکاران مصمم‌تر کرده است.

محمدزاده قانعی عنوان کرد: جنایت تروریستی در مسیر برگزاری آیین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت تعداد پرشماری از زائران مزار سردار دل‌ها از اقصی نقاط کشور شد، برای ناامنی کشور بوده که بی جواب نخواهند ماند.

 رییس شورای هیئات مذهبی شیروان بیان کرد: دشمنان همیشه از طرق مختلف قصد برهم زدن آرامش ایران اسلامی را داشتند و طی چند سال اخیر نوک حمله آنان، جوانان و تحریک آنان برای ترویج فرهنگ غربی و کم رنگ کردن ارزش های دینی و اعتقادی بود ولی با جنایات فجیع کودک کشی، نسل جوان هم درست و غلط را به خوبی انتخاب می کند.

محمدزاده قانعی اضافه کرد: ایران اسلامی با از دست دادن بسیاری از شهدا هیچ گاه دست از مقاومت و ایستادگی و توطئه های دشمنان برنداشته و همیشه پیروز اصلی میدان بوده و تمام دنیا به عزت، عظمت، قدرت و استقلال ایران پی برده و این خود افتخار بزرگی است.

کد خبر 1742909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha