طنین سرود دختران سلیمانی در مدارس شیروان

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، سرود دختران سلیمانی در مدارس این شهرستان طنین انداز شد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان شمالی اظهارکرد: این سرود با همکاری آموزش و پرورش و  حوزه بسیج حضرت رقیه(س) توسط دختران مقطع دوم متوسطه ه از قبل هماهنگی و تمرین انجام داده بودند به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های شاخصی مانند «تقوا و اخلاص، بسیجی و مردمی بودن، شجاعت، ولایتمداری و مرد میدان بودن» باعث شد یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام به عنوان شخصیت انقلابی ممتاز در ذهن مردم ایران باقی بماند.

شجاعی عنوان کرد: حتی نسل‌های دهه هشتاد و نودی با گوش سپردن به روایات تلاش‌های مجاهدانه این عزیز کرده انقلاب و رهبری، هر روز بیشتر از قبل تمایل به همرکابی در مکتب سلیمانی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: همچنین به همین مناسبت ناحیه مقاومت بسیج شیروان، مسابقه نقاشی با موضوع حاج قاسم برای کودکان و نوجوانان برگزار کرده ه مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی ماه است.

شجاعی اضافه کرد: علاقه مندان می توانند مشخصات خودشان شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد،نام شهر یا روستا وشماره همراه را در نقاشی خود قید کنید و آثار را به ادمین کانال خبرگزاری بسیج شیروان در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

کد خبر 1743168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha