برگزاری همایش «تجلیل دانشجو از مقام استاد» در مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل از برگزاری نخستین همایش تجلیل دانشجو از مقام استاد در دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل خبر داد.

نعمت الله قبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با روز گرامیداشت شهدای دانشجو، نخستین همایش تجلیل از مقام استاد از سوی دانشجویان رشته روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی آران و بیدگل برگزار شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل افزود: این همایش در واقع آزمون عملی دانشجویان رشته روابط عمومی برای درس جشنواره‌ها، نمایشگاه ها و سمینارها بود که دانشجویان، با تجلیل از استاد «احمد صفایی» به‌ عنوان استاد پیشکسوت و برتر این مرکز، قدرشناسی خود را از زحمات این استاد دانشگاه به تصویر کشیدند.

قبایی ادامه داد: تجلیل از مقام استاد، در حقیقت قدرشناسی از مقام دانایی، علم و اخلاق است و محدود به روز و هفته خاصی نیست و باید به عنوان فرهنگی ارزشی در راستای تکریم علم و دانش، در جامعه نهادینه شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل تصریح کرد: دانشجویان در بخش دیگری از این مراسم، یاد و خاطره «شهدای دانشجو» را گرامی داشتند و بر پایبندی خود به ارزش های اسلامی و آرمان های شهدا تاکید کردند.

شانزدهم دی ماه، سالروز شکل گیری حماسه خونین هویزه به دست دانشجویان پیرو خط رهبری و به فرماندهی دانشجوی شهید، سیدحسین علم الهدی و روز «شهدای دانشجو» است. این دانشجویان رزمنده در سال ۱۳۵۹، عملیاتی را در هویزه و سوسنگرد آغاز کردند و پیروزی های مهمی به دست آوردند.

برگزاری همایش «تجلیل دانشجو از مقام استاد» در مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل

کد خبر 1743249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha