پیش بینی ۱۳۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان نکا

رمضانی گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند در شهرستان نکا آماده‌ایم و ۱۳۱ شعبه اخذ رأی برای شهرستان نکا پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی_ فرماندار نکا، سه‌شنبه (۱۹ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات پیش رو، حماسه بزرگ سیاسی است که مهمترین وظیفه ما تشویق مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی پر شور است.

وی افزود: رخنه ایجاد کردن در انتخابات، ایستادن در مقابل نظام است و باید همه سلایق برای مشارکت پرشور در انتخابات وارد شوند.

فرماندار نکا با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور در نکا فراهم است، یادآور شد: نمایندگان فرماندار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هفتمین دوره انتخابات مجلس خبرگان انتخاب شده اند و هیات اجرایی هم انتخاب شدند.

رمضانی گفت: به جهت جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه به اعضای هیأت اجرایی تأکید شد که از همراهی، جانبداری و یا حضور در محافل تبلیغاتی کاندیداها جداً خودداری کنند.

وی افزود: در انتخابات  طرفدار جناح و شخصی نیستیم و بی طرفانه وارد می شویم و امنیت، سلامت و مشارکت در انتخابات مساله مهمی است که با قوت در دستور کار است.  

وی با اعلام اینکه ۱۳۱ شعبه اخذ رأی در نکا برای انتخابات آتی پیش بینی شده است،   اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ شعبه در هزارجریب و ۱۰۱ شعبه در بخش مرکزی و شهر پیش بینی شده است و ۹۲ شعبه اخذ رأی ثابت و ۳۹ شعبه سیار است.

رمضانی گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند در این شهرستان نکا آماده‌ایم و زیرساخت های لازم هم فراهم شده‌است.

کد خبر 1743606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha