پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه های نهضت ملی در شهر زنجان

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهر زنجان در دست ساخت است، گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راه و شهرسازی استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان موجب کندی انجام پروژه‌ها شد.

وی افزود: در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها و در غرب شهر هم ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری و تامین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، دهه‌ فجر امسال و تعدادی دیگر با تکمیل زیرساخت‌های آب، برق و گاز تا پایان امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان، یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: تعدادی از واحدهای کوی ثمین ۲ در قالب حمایتی در این سفر به متقاضیان واگذار شد و همچنین یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی خود مالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید.

این مسوول ادامه داد:علاوه بر این در این سفر، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و چهار هزار واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد.

اسماعیلی افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش بزرگی از واحدهای نهضت ملی مسکن شهر زنجان در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

کد خبر 1743731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha