رشد ۱۰۰ درصدی آثار هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

ربیعی از رشد ۱۰۰ درصدی شرکت خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: آیین اختتامیه این جشنواره ۱۴ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، احسان ربیعی امروز (پنجشنبه ۲۱ دی) در دیدار جمعی از فعالان بسیج رسانه استان با امام جمعه شهرکرد که در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود: امسال استقبال خبرنگاران استان از جشنواره ابوذر چشمگیر بوده و آثار بی شماری به دبیرخانه ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در ادامه به برنامه‌های این نهاد با هدف تقویت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها، راه‌اندازی اردوی راویان پیشرفت است که در قالب آن اصحاب رسانه با بازدید میدانی از صنایع مهم و واحدهای تولیدی استان، پیشرفت ‌های شکل گرفته را در قالب‌های مختلف روایتگری می‌کنند.

وی افزود: شکل‌گیری جبهه واحد رسانه انقلاب اسلامی، جذب اصحاب رسانه با هر گرایش فکری به بسیج رسانه و برگزاری جشنواره ابوذر از دیگر اقداماتی است که تلاش شده در قالب آن رسانه‌های استان را متحد و در مسیر تقویت نظام ساماندهی کنیم.

ربیعی یادآور شد: برای سال آینده نیز در نظر داریم تا برنامه‌های با عنوان لیگ رسانه‌ای جام امید در استان برگزار کنیم که جزئیات آن در زمان دیگری اعلام می‌شود.

وی به رسالت خبرنگاران استان در خصوص برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات یک آزمون مهمی است که برای قبولی و سربلندی در آن به حرکت مجاهدانه رسانه‌ها نیاز داریم.

کد خبر 1743888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha