برگزاری دوره آموزش روایت‌گری ویژه کانون‌های مساجد خراسان رضوی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: دوره آموزش روایتگری ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار در گفتگو با با خبرگزاری شبستان در مشهد از برگزاری دوره آموزش روایتگری ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اولویت و ضرورت در فعالیت های فرهنگی در این برهه حساس کنونی، گفت : دوره آموزشی روایتگری با محوریت کانون فرهنگی هنری کمیل و موسسه راویان خراسان رضوی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مدیران و فعالان کانون های مساجد خراسان رضوی، اظهار داشت : شرکت کنند گان در این دوره به عنوان راوی در اردو های راهیان نور شرکت خواهند کرد.

اعزام برترین های دوره به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

عباس آرانیان، مدیر موسسه روایان دفاع مقدس نیز در نشست توجیهی و آموزشی این دوره با بیان اینکه این دوره برای همه فعالان کانون های فرهنگی هنری رایگان است، گفت : شرکت کنندگان در این دوره بعد از گذراندن سطوح این دوره کارت روایتگری دریافت خواهند کرد.

مدیر موسسه راویان دفاع مقدس با تاکید بر اینکه این دوره با حضور اساتید مجرب و راویان دفاع مقدس برگزار می شود افزود : از جمله مزایای این دوره اعزام برترین های این دوره به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

گفتنی است علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره همراه ۰۹۱۵۹۰۲۲۹۵۲ تماس بگیرند.

پایان پیام/

کد خبر 1743905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha