حزب‌الله لبنان: حمله آمریکایی- انگلیسی به یمن باعث افزایش قدرت و عزم و شجاعت آنها شد

حزب الله لبنان امروز حمله آمریکایی- انگلیسی به یمن و حاکمیت و مردم این کشوررا محکوم و اعلام کرد: این حمله، یمن را تضعیف نمی کند، بلکه بر قدرت و عزم و شجاعت آن می افزاید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین،  حزب‌الله لبنان امروز(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله آمریکایی-انگلیسی به یمن، امنیت و حاکمیت و مردم آن به شدت محکوم شده است.

 حزب‌الله دراین بیانیه تاکید کرد: حمله آشکار آمریکا تأیید می‌کند که آمریکا شریک کامل فجایع و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه است.

در این بیانیه آمد است: آمریکا برای حمایت از دشمن صهیونیستی تلاش می کند و با ماشین کشتار، سرپوش گذاشتن بر حملات و کشتار کسانی که در کنار مردم فلسطین هستند از این رژیم حمایت می کند.

 حزب الله همچنین با درود بر یمن عزیز، ارتش ملی، مردم سرافراز و رهبری شریف آن تاکید کرد: این حمله هرگز یمن را تضعیف نمی کند، بلکه بر قدرت، عزم و شجاعت آن برای مقابله و دفاع از خود می افزاید.

حزب الله اعلام کرد: این حمله هرگز یمن را از ادامه راه حمایت از مردم فلسطین و پیروزی در آرمان عادلانه آنها منصرف نخواهد کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: مردم آزاده یمن با تمام توان، شجاعت و مسئولیت پذیری در کنار ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن ها ایستادند و  با تمام  ابزار و امکانات، تلاش خود را برای شکستن محاصره به کار گرفتند.

 ایالات متحده آمریکا و انگلیس در سحرگاه امروز(جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) حمله نظامی به صنعا، ،استان‌های حدیده، صعده، ضمار، تعز و حجه را آغاز کردند. در این حمله علاوه بر آمریکا و انگلیس، استرالیا، بحرین، کانادا، دانمارک، آلمان، هلند، نیوزلند و کره جنوبی مشارکت داشتند.

در این حمله بیش از ۶۰ هدف در ۱۶ نقطه با بیش از ۱۰۰ بمب و موشک از انواع مختلف مورد هدف قرار گرفت.

کد خبر 1743919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha