حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امروز آمریکا آمده برای جبران شکست‌ها و نجات اسرائیل دست به حمله به یمن زده و به این شکل خودش را وارد جنگ کرده است، اما ما به آمریکا می‌گوییم که ورود شما به این جنگ سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد و شکست برای شما حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه مصلی امام خمینی(ره) ساری، اظهار کرد: باز هم همه شما و خودم را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم.

حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند مال خودتان را با زکات دادن حفظ و حراست کنید، با صدقه به بهبودی بیماری در کنار معالجه کمک کنید، درهای بلا و گرفتاری‌ها را با استغفار از خودتان دور و برطرف کنید.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رجب از فردا شروع می‌شود که بهار سیر و سلوک معنوی است، باید برای حداکثر استفاده از این ماه آماده شویم، جمعه آینده لیله‌الرغائب است باید انسان آرزوهای خود را مهندسی و مدیریت کند، گاه دنبال آرزوهایی هستیم که به نفع و مصلحت ما نیست.

حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

وی یادآورشد: سیزدهم تا پانزدهم این ماه زمان اعتکاف است که به برکت انقلاب اسلامی اعتکاف در حال بین‌المللی شدن است، سال گذشته فقط در ایران ۶۰۰هزار نفر معتکف داشتیم که اکثرا جوان و نوجوان بودند، شعار اعتکاف امسال«معنویت تمدن‌ساز» است.

حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به سالروز ولادت امام پنجم امام محمدباقر (ع) در آغازین روز از این ماه، عنوان کرد: این امام بزرگوار در سال ۵۷ هجری قمری متولد شدند، ایشان فرمودند که خدا با تقوا جوری تو را حفظ کرده و خطرها و بلاهایی را از تو دفع می‌کند که عقل تو به آن نمی‌رسد. (کافی جلد ۸ صفحه ۵۲)

وی گفت: سوم رجب شهادت امام هادی (ع) که زیارت جامعه کبیره یکی از نورانی‌ترین و شیواترین دعاها و زیارت‌ها یادگار این امام عزیز است.

حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به نقش مازندرانی ها در انقلاب اسلامی افزود: شهر ساری در ۱۸ دی سال۱۳۵۷ تظاهرات عظیمی به سمت میدان شهدا به راه انداختند و دو شهید بزرگوار به نام‌های شهید اسماعیل عابدینی پور و شهید محمد عسکری توفیقی تقدیم شدند،  شخصا سال‌های گذشته هم گفتم که در میدان شهدا المانی از این دو شهید توسط شهردار محترم نصب شود.

 وی یادآور شد: سالروز یوم الله فرار شاه در ۲۶ دی ماه رقم خورد، در تاریخ ایران فرار شاه به تعداد دو بار سابقه نداشت، این بار شاه رفت و در به در شد، رهبر بزرگوارمان فرمودند که هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد.

حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد

نماینده ولی فقیه درمازندران بیان کرد: یمنی‌های عزیز در پاسخ به حمله آمریکا و انگلیس از دیروز جواب‌های خوبی دادند، به کشتی آمریکایی حمله موشکی و پهپادی کرده، نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم کشتی نفتی آمریکایی در دریای عمان توقیف کرد که پاسخی به اقدام مشابه او در سال گذشته بود.

خطیب جمعه ساری تصریح کرد: امروز آمریکا آمده برای جبران شکست‌ها و نجات اسرائیل دست به حمله به یمن زده و به این شکل خودش را وارد جنگ کرده است، اما ما به آمریکا می‌گوئیم که ورود شما به این جنگ سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد و شکست برای شما حتمی است.

وی گفت: البته آمریکا از این شکست‌ها زیاد خورده و غلطی نمی‌تواند بکند اما جواب اصلی ملت ما به شما در پای انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود، البته همه اینها بخاطر این است که ما به یک فرد قوی به نام امام زمان (عج) متکی هستیم و با وجود ایشان بر شیاطین پیروز خواهیم بود و با قاطعیت می‌گوئیم که آمریکا و ده‌ها مثل آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
کد خبر 1743930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha