لزوم حرکت علمی و فناورانه در عرصه مدیریتی برای حل مشکلات

سردار مهدوی گفت: در عرصه مدیریتی باید با نگاه علمی، کاربردی و فناورانه حرکت کنیم تا ضعف‌ها به درستی شناسایی و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌برداری شود که خروجی آن ایجاد امید و توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز شنبه (۲۳ دی) در آیین در آیین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری انصارالرضا(ع) استان اظهار کرد: جایگاه خاص و ویژه سازمان بسیج علمی و پژوهشی حکم نخ تسبیح را دارد؛ شاید یکی از نیازهایی که احساس کردیم نبود یک مجموعه و تشکلی بود که بخواهد از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته در زمینه پیشرفت امور اجتماعی استفاده کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: ما معتقدیم که در این مجموعه که همه سهیم هستند باید از ظرفیت‌ها استفاده و زنجیره ارزش را تکمیل کنیم.

وی با بیان جایگاه برتر علمی ایران در سطح دنیا، تصریح کرد: مشکل در عرصه مدیریتی شاید یکی از دلایلی است که هنوز خیلی از مشکلات در جامعه وجود دارد که نتوانسته‌ایم حل کنیم.

مهدوی ادامه داد: در عرصه مدیریتی باید با نگاه علمی، کاربردی و فناورانه حرکت کنیم تا ضعف‌ها به درستی شناسایی و از ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌برداری شود که خروجی آن ایجاد امید و توسعه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت نیاز به برنامه‌ریزی و مدیریت دارد، تأکید کرد: امروز لازم است مراکز علمی و پژوهشی از این زاویه هم به این مسائل توجه کنند.

وی بر کشف و شناسایی نخبگان دانشجویی تأکید کرد و افزود: دانشجوی نخبه ما در دانشگاه با هدایت مراکز پارک و علم و فناوری و دانش بنیان می تواند گاها مشکل استان را حل کند اما گاهی هزاران مانع برسر راه این شخص نخبه گذاشته می‌شود.

سردار مهدوی بر حمایت از نخبگان برای حل مشکلات استان تأکید کرد و گفت: باید به نخبگان و مخترعین استان بهاء داده شود و به آنها در همه عرصه ها اطمینان دهیم.

گفتنی است در این جلسه با حضور فرمانده سپاه استان از خدمات «هادی ایمانی» قدردانی و «حسن سهرابی‌فرد» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی معرفی شد.

کد خبر 1744122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha