مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار و جایگاه  ایران در جهان می شود

کارشناس ارشد مرکز مطالعات نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و جایگاه کشور در جهان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فرزان شهیدی» امروز (23 دی ماه) در آئین گرامیداشت حلول ماه رجب در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مهم ترین مسئله امروز کشور بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی است که مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری تاکید دارند.

کارشناس ارشد مرکز مطالعات نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: حضور همه جریان ها و سلایق سیاسی در انتخابات باعث شور و نشاط سیاسی و رقابتی بودن انتخابات شده است.

وی  به تحولات منطقه‌ای و نقش ایران در این تحولات اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی با قدرت از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت می کند و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب «مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است».

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک حلول ماه رجب گفت: ماه رجب بهترین فرصت برای خودسازی و تمرین بندگی خداوند متعال است و با دعا، روزه و استغفار می توان در راه و سیره زندگی  دینی حرکت کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد گفت:باید با قلبی ذاکر از غفلت پرهیز نمود و از لحظات ارزشمند ماه رجب به ویژه ایام اعتکاف بهره مند شویم.

کد خبر 1744131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha