۳ سناریوی دشمنان امسال با هوشیاری مردم ایران نقش برآب شد

سردار معروفی بر اهمیت حضور و مشارکت معنادار و انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد گفت: سه سناریوی دشمنان امسال با هوشیاری مردم ایران اسلامی نقش برآب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار حسین معروفی امروز یکشنبه (۲۴ دی) در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: عصاره‌ی ملت ایران رزمندگان بسیجی هستند که در دوران‌های مختلف در مقابل اشرار عالم ایستاده‌اند و از ملت و کشور ایران دفاع کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه اندیشه‌ورزی از اهداف مجامع بسیج است، ادامه داد: اندیشه‌ورزی ما باید تیر و کمان شود یعنی ما گذشته ارزشمند و مقدسی داریم که تجربه همان کمان هستند و تیر هم جوان فناور و به‌روز است که باید در کنار هم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در روزگار فعلی باید از تجربه گذشتگان در کنار قدرت پیش برندگی جوانان بهره بگیریم تا آینده کشور را به خوبی ترسیم کنیم.

سردار معروفی با اشاره به به اینکه هدف از اندیشه‌ورزی احصاء مسائل و موانع سد راه و ارائه راهکارها برای حل و برون رفت از مشکلات است، افزود: پس از ارائه راهکارها باید از مسئولان مطالبه‌گری کنیم تا طرح‌های مورد نیاز کشور به موقع و به دور از مسائل شخصی و سیاسی و مذهبی انجام شود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مجامع بسیج از مردم هستند  و نخبگان مردمی در قالب بسیج و سپاه نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارند و نگاهشان دین و اصول انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: بسیجیان فدای انقلاب اسلامی می‌شوند که حقیقت دین است، فدای ملت بزرگ ایران می‌شوند که پای دین خدا ایستادند و همچنین فدای ولایت می‌شوند که دیده‌بان تیز بین انقلاب و رهبر جهان اسلام است.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه اولویت‌بندی در احصاء مشکلات اصل است، عنوان کرد: باید در هر استانی برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بر اساس شناخت از موضوعات و معضلات بین‌المللی و کشوری انجام شود تا حرکت استان‌ها همسو با حرکت کشور و در جهت پیشبرد اهداف ایران باشد.

۲ بحران و ۲ کلان مسئله امروز کشور

وی  با بیان اینکه در کشور با دو بحران آب و جمعیت روبرو هستیم تصریح کرد: اگر اکنون بحران آب مدیریت نشود در آینده شاهد جنگ آب خواهیم بود؛ باید عوامل و علل رفع این بحران‌ها در دستور کار نخبگان بسیجی قرار گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: باید در رفع بحران جمعیت کشور و این استان، کار فرهنگی و اجتماعی بسیاری صورت گیرد تا جنگ نرم دشمن بی‌اثر شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فرهنگ و اقتصاد نیز دو کلان مسئله کشور به شمار می‌رود، عنوان کرد: دشمن در جنگ نرم همه چیز را مورد هجمه قرار داده است که در حوزه فرهنگ باید در حوزه عفاف و حجاب و حوزه‌های اجتماعی اولویت‌ها مشخص و روی آنها فکر شود.

وی به کلان مسئله اقتصاد اشاره و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نسخه‌ی شفا بخش رهبر معظم انقلاب برای خروج کشور از بحران‌های اقتصادی و مقاوم کردن خانواده‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: باید در اجرای اقتصاد مقاومتی، ظرفیت‌های بومی را در هر استان دنبال کنیم.

سردار معروفی افزود: مبنای کار در بسیج، مردم و انقلاب اسلامی است و بر همین اساس در هر دولتی، بسیجیان در کنار دولت برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی تهیه اطلس را از مهمترین اقدامات هر استان دانست و بیان کرد: اگر برای رفع مشکلات هر استانی تلاش می‌کنیم باید اطلاعات دقیقی از استان و مولفه‌های آن داشته باشیم که این اطلاعات با تدوین دقیق اطلس هر استان به دست می‌آید.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: روسای مجامع بسیج باید در سه شورا شامل شورای اداری، برنامه‌ریزی و راهبردی استان‌ها عضویت داشته باشند زیرا این افراد می‌خواهند تفکر استان را راهبری کنند.

سه سناریوی دشمنان امسال با هوشیاری مردم نقش برآب شد

سردار معروفی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب امسال سه سناریو عاشورازدایی، اربعین‌زدایی و اغتشاشات مجدد علیه ملت ایران طراحی کردند اما باز هم شکست خوردند و مردم ایران اسلامی دست رد به سینه آنان زدند.

وی، با اشاره به پیروزی رزمندگان حماس در عملیات طوفان الاقصی ادامه داد: دشمنان به ایران و لبنان پیام خویشتن‌داری می‌دهند که منافع آنان در منطقه به خطر نیفتد و این مهم نشان از عزت و شرف ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد، اطمینان و پیش‌بینی نیست، در ادامه با یادآوری پیروزی رزمندگان اسلام در کربلای پنج گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دنیای کفر در برابر دنیای اسلام ایستاد و خروجی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای پنج، قطعنامه ۵۹۸ شد که در این قطعنامه مفاد ۱۹۸۵ الجزایر، خطوط مرزی، الوند، تبادل اسرا و شناختن صدام به عنوان متجاوز آمده بود.

وی یادآور شد: آمریکا پس از این پیروزی وارد خلیج فارس شد و جنگی را در این منطقه آغاز کرد، کشتی‌ها و سکوهای نفتی کشور را مورد حمله قرار داد و هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دارد و ۲۵۰ مسافر آن به شهادت رسیدند.

سردار معروفی با گرامیداشت یاد و نام سردار سلیمانی تصریح کرد: حادثه تروریستی کرمان برای این بود چون شهید سلیمانی با برچیدن سیطره داعش از تشکیل اسراییل دوم جلوگیری کرد.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: شهید سلیمانی اندیشه زیبا داشت و اندیشه زیبا عمل را زیبا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نظام ولایی شهید سلیمانی، نظام ولایت باوری و سیاستش، سیاست انقلاب بود و منافع ملت ایران را دنبال می‌کرد، در پایان بر اهمیت حضور و مشارکت معنادار و انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.

کد خبر 1744231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha