امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است

امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است و مسأله‌ای است که همه انسانهای آزاده جهان را درگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ شیخ قیس خزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" اظهار داشت: امروز ما در شرایط تاریخی به سر می‌بریم. شرایطی که در آن شاهد نبرد حقیقی حق و باطل هستیم. وی با اشاره به این که همه مسلمانان در همه دنیا هم‌اکنون چشم دوخته‌اند تا حق، حقانیت خود را اثبات کند، اظهار داشت: موضع مردم عراق در رابطه با فلسطین ثابت است.

مردم جهان در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت نخواهند کرد

شیخ خزعلی به فتوای آیت الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و پیام دولت این کشور در اجلاس قاهره اشاره کرد و افزود: این نشان دهنده این است که مردم ما قصد دارند در برابر دشمنان خود بایستند و حامی مقاومت و ملت فلسطین هستند. وی ادامه داد: گروه‌های عراقی نیز موضع شرافتمندانه‌ای را در حمایت از فلسطین اتخاذ کرده‌اند و شاهد هستیم که مقاومت فلسطین از حمایت مردم مسلمان کشورهای مختلف از جمله عراق برخوردار شده است.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق همچینین تصریح کرد: تحولات امروز گویای این است که صهیونیست‌ها در حال ضعف هستند و به دنبال تاکتیکی می‌گردند که بتوانند در برابر طوفان مقاومت به طور موقت بایستند. وی با اشاره به حمایت سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جنایت‌های این رژیم امروز برای همه جهانیان روشن شده است لذا در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد.

شیخ خزعلی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که اگر انسان‌های صادق بخواهند برپایه منطق راه خود را پیش ببرند و برحقانیت خود پافشاری کنند، پیروزی محقق خواهد شد و این وعده خداوند است.

مدیر مرکز آموزشی شیخ احمد کفتارو:

امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است

بنابر این گزارش؛ شیخ محمد شریف صواف مدیر مرکز آموزشی شیخ احمد کفتارو در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" اظهار داشت:امروز کودکان غزه به مردانی مقاوم تبدیل شده‌اند، چگونه شهادت می‌تواند امت اسلامی را از پلیدی‌ها پاک کند و چگونه می‌توان به غیرت انسانها امید بست؟

وی اظهار داشت: وقتی پیامبر(ص) از مجاهدین سخن می‌گوید، می‌فرماید، گروههای اسلامی در هر زمان یافت می‌شوند که در مسجد الاقصی و اطراف آن پایداری می‌کنند. وی با بیان این مطلب افزود: امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده است و مسأله‌ای است که همه انسانهای آزاده جهان را درگیر کرده است.

شیخ صواف اظهار داشت: مردم غزه در طوفان الاقصی زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه مقاومت تقدیم کردند و شهادت را بر زندگی عادی ترجیح دادند. وی خاطر نشان کرد: امروز مردم همه دنیا و آزادی‌خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمده‌اند و شعار الله اکبر سر می‌دهند.علی‌رغم اینکه از فلسطین فاصله دارند اما روح و وجود آنها با فلسطین است.

امروز فلسطین تبدیل به یک الگو برای همه انسانهای آزاده جهان شده استنماینده حزب الله لبنان:

با عملیات طوفان الاقصی نقشه های رژیم صهیونیستی نقش برآب شد

حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی نماینده حزب الله لبنان در همایش بین المللی" طوفان الاقصی و بیداری وجدان بشری" اظهار داشت: خداوند همواره پشتیبان کسانی است که در راه او تلاش و جهاد می‌کنند چراکه یک تجارت مفید و سود آور است و زندگی انسان ها را متحول می‌کند. وی افزود: یکی از صفات اولیای الهی این است که در برابر باطل می ایستند و خمیده نمی‌شوند.

موسوی تصریح کرد: شکست توطئه های رژیم صهیونیستی بیانگر این است که مسلمانان و مجاهدین راه خدا آن را انتخاب کردند و جان خود را در این راه فدا می‌کنند. نماینده حزب الله لبنان اظهار کرد: امروز مقاومت مردم لبنان مثال زدنی‌است و گروه های مقاومت به اعتقادات خود پایبند هستند و جمهوری اسلامی ایران همواره حامی این راه بوده است.

نماینده حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: امروز ما شاهد جان فشانی های مردم فلسطین در صحنه نبرد هستیم و ما در یک صحنه سرنوشت ساز زندگی می‌کنیم. موسوی تصریح کرد: آمریکا مسئول اصلی جنگ غزه است و ما شاهد دستاورد ها و نتایج عملیات طوفان الاقصی بوده ایم. وی با بیان اینکه اسرائیلی ها همواره به دنبال این بودند که با عادی سازی روابط در بین کشورهای اسلامی قرار بگیرند و بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند،گفت: اما با عملیات طوفان الاقصی همه نقشه هایشان نقش برآب شد.

وی تصریح کرد: امروز دیگر چهره اسرائیل در مقابل دیدگان بشریت از بین رفته است و همه جهانیان به این نتیجه رسیدند که اسراییل یک رژیم قانون شکن است. موسوی خاطر نشان کرد: ما شاهد بودیم که چگونه برادران عزیزمان در غزه در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و توانستند حقانیت خود را به بشریت ثابت کنند.همچنین ما امروز میبینیم که چگونه برادرانمان در یمن برای دفاع از ملت فلسطین به پا خواسته اند و تجاوزاتی را از سوی آمریکا متحمل شده اند.

وی در پایان گفت: در گذشته همه گمان می‌کردند که قدرت اسراییل غیر قابل شکست است اما امروز با وقوع عملیات طوفان الاقصی هیمنه این قدرت پوشالی شکسته شد. امروز حتی دیگر شهرک نشینان صهیونیستی هم به این رژیم اعتمادی ندارند.

کد خبر 1744305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha