برگزاری میز مشاوره قضایی در مساجد مشهد  

مسوولین قضایی خراسان رضوی در سلسله نشست‌های میز مشاوره قضایی در مساجد استان، پای صحبت مردم نشسته و به سوالات آنها پاسخ می‌دهند.

حجت السلام والمسلمین مرتضی بامی، مدیراجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهارکرد، یکی از برنامه های مساجد خراسان که به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد در حال اجراست برنامه میز مشاوره حقوقی است. تا کنون ۶۱ جلسه از میز مشاوره حقوقی در مساجد خراسان برگزار شده و این سلسه جلسات به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح که با حضور وکلا و مشاوران حقوقی برگزار می‌شود ارائه خدمات مشاوره‌ای فردی نسبت به مشکلات و معضلات حقوقی افراد در حوزه‌های مختلف اعم از خانواده، مهریه، انحصار وراثت، قراردادها، روابط موجر و مستاجر، حوزه‌های ثبتی با حضور وکلا بود.

مدیراجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان ادامه داد: علاوه بر این طرح  دیگری با عنوان میز مشاوره قضایی نیز در حالا اجراست که تاکنون ۲۷ جلسه آن برگزار شده است. در این جلسات یکی از مسوولین قضایی استان حضور پیدا کرده و مشکلات قضایی مردم و پرسش‌های آنها طرح و مسوولین استان پاسخگو خواهند بود.

وی تصریح کرد: بیست و هشتمین جلسه میز مشاوره قضایی نیز چهارشنبه ۲۷‌دی‌ماه باحضور دکتر رحمانی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد مقدس در مسجد حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف، میدان تلویزیون، شهرک نوفل لوشاتو، خیابان نوفل ۱۲ و هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بامی یادآور شد: بیست و هفتمین میز مشاوره قضایی چهارشنبه ۲۰‌دی‌ماه باحضور آقای امینی زهان، رئیس شعبه ۴ دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی در مسجد امام حسن عسکری (علیه‌السلام)در پنجتن ۴۰ مشهد برگزار شده بود.
پایان پیام/

کد خبر 1744627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha