کانون معراج تا دوم بهمن از معتکفین نام نویسی می کند

چمانی گفت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه به میزبانی اعضای کانون فرهنگی هنری معراج در روزهای پنجم، ششم و هفتم بهمن ماه سال جاری در مسجدالرسول جوجاده ارطه برگزار می شود.

زین الله چمانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد الرسول جوجاده ارطه در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به تکاپوی اعضای کانون معراج برای میزبانی از معتکفین رجبیه اشاره و اظهار کرد: ثبت نام آئین اعتکاف برای چهاردهمین سال متوالی تا دوم بهمن ماه سالجاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت برای بانوان و آقایان در اعتکاف کانون معراج آزاد است، گفت: واجدین شرایط سنی برای خودسازی و هر چه بیشتر نزدیک شدن به خدا در این آئین معنوی، برای نام نویسی مراجعه کنند.

چمانی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد الرسول جوجاده ارطه در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلف دارد که حضور تمام آحاد مردم در برنامه های این کانون شایسته تحسین است، یادآورشد: علاقه مندان به نام نویسی برای حضور در اعتکاف رجبیه می توانند با شماره های  ۰۹۱۱۳۲۶۲۰۴۸- ۰۹۳۹۹۲۳۹۴۶۳- ۰۹۱۱۶۸۶۲۰۵۰ تماس حاصل نمایند.

وی همچنین خاطرنشان شد: خیرین نوع دوست برای میزبانی از معتکفین می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۱۲۹۷۴۵۳۷۵۳ واریز نمایند.

چمانی بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از روز پنجم بهمن ماه سال جاری همزمان با ۱۳ ماه رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1744979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha