مشارکت آگاهانه بر مردم واجب و وظیفه شرعی است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مشارکت آگاهانه بر مردم واجب و وظیفه شرعی است، تنها امید دشمن، سستی و کوتاهی و بی تفاوتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مشارکت در انتخابات را یک وظیفه آگاهانه و شرعی عنوان کرد و به حضور پرشور مردم تاکید کرد.  

خطیب نمازجمعه با اشاره به حملات اخیر سپاه پاسداران به مقر تروریست ها اشاره کرد و تشریح کرد: این حرکت مقتدرانه و قهرمان قابل تحسین است، سپاه پاسداران از ارزش‌ها، از حق، از مظلومین عالم دفاع می کند، این ارزش و این حق و مظلوم در هر جای عالم باشد، مقرهای تروریستی داعشی، موساد و هر گروهک باطل و شیطانی در هر کجا که باشد مورد خشم و غضب الهی سپاه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با موشکهای بسیار دقیق نقطه زن با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر اولین عملیات انتقام سپاه آغاز شد و ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اسماعیلی تشریح کرد: عمداً این فاصله را انتخاب کردند که اسرائیل بداند که ما موشک با حداقل برد مورد نیاز تا اسرائیل را داریم که اگر از کرمانشاه پرتاب می شد مسافت کمتری بود تا مقر تروریست ها در سوریه ولی از خوزستان پرتاب شد که فاصله بیشتری باشد.

امام جمعه قرچک به بیانات رهبر انقلاب در امر انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تأکید ایشان در مسئله انتخابات پیشروی و درنهایت عقلانیت و واقعیت است، تنها امید دشمن، سستی و کوتاهی و بی تفاوتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی در پایان گفت: طبق فرموده حضرت آقا مشارکت  آگاهانه بر مردم واجب وظیفه شرعی است، نکته اینجاست که راهبرد رهبر انقلاب برای عبور از شرایط فعلی، کار آمد، مردم نهاد و مردم بنیاد است.

کد خبر 1745090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha