نمایشگاه عملکرد ۲ ساله دولت در سرایان برپا می شود

معاون اجرایی فرماندار سرایان گفت: نمایشگاه عملکرد ۲ ساله دولت همزمان با گرامیداشت دهه فجر با حضور تمامی دستگاههای اجرایی در شهرستان سرایان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، حامد خزاعی امروز شنبه (۳۰ دی) در جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت بررسی برنامه های دهه فجر اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید اقدامات و تلاش های ۲ ساله خود را در حوزه های عمرانی و فرهنگی را جمع بندی و در این نمایشگاه ارائه کنند.


وی یکی از رویکردهای این نمایشگاه را در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: بر همه ما تکلیف است تا در حد توان در حوزه جهاد تبیین تلاش کنیم.


وی با اذعان بر وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها به توفیقات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی اشاره و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی برنامه ریزی ها خود را با اولویت های تبیینی و فرهنگی لحاظ کنند.


معاون اجرایی فرماندار سرایان با اشاره به اینکه دولت بر اساس اولویت بندی فعالیت ها را پیش می برد، به مدیران دستگاه های اجرایی یادآورشد: اگر توان اجرای کاری را ندارید با قول و وعده های بدون عمل باعث ناامیدی مردم نشوید.


خزاعی همچنین خواستار همکاری و مساعدت دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری کنگره شهدای و اردوهای راهیان نور در شهرستان شد.


در ادامه جلسه شرح وظایف کمیته های اجرایی دهه فجر تشریح و پروژه های قابل افتتاح در این ایام بررسی شد.


 

کد خبر 1745185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha