گروه‌های مقاومت فلسطینی، حمله صهیونیست‌ها به دمشق را محکوم کرد

گروه‌های فلسطینی اعم از جهاد اسلامی، حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین، حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به دمشق را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسلام تایمز عربی، حمله صبح روز شنبه (۳۰ دی ماه) رژیم صهیونیستی به ساختمان مسکونی در محله مزه در دمشق، منجر به شهادت چهار نفر از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

به دنبال این حمله، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق چهار نفر از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

واکنش جنبش جهاد اسلامی نسبت به حمله صهیونیست‌ها به دمشق

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشغالی، تجاوزات رژیم صهیونیستی به محله مزه در دمشق پایتخت سوریه که سران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار داد، محکوم کرد.

این جنبش اعلام کرد: این تجاوز در چارچوب تلاش‌های دولت اشغالگر اسرائیل با گسترش دامنه تجاوز در منطقه صورت می‌گیرد و با این کار بر شکست نظامی خود در میدان صحه می‌گذارد.

جنبش جهاد اسلامی ضمن تسلیت به دولت و ملت ایران و رهبری سپاه پاسداران، تاکید کرد: این ترورها بر انسجام آن افزوده و آنان را از ادامه نبرد با دشمن منصرف نخواهد کرد و از موضع سوریه در حمایت از مسئله فلسطین نخواهد کاست.

واکنش جبهه خلق برای آزادی فلسطین نسبت به حمله صهیونیست‌ها به دمشق

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز این ترور را محکوم کرد و آن را «خائنانه و بزدلانه» توصیف کرد و به رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

این جبهه تاکید کرد: تجاوزات کنترل نشده رژیم صهیونیستی با حمایت و چراغ سبز آمریکا و غرب در همه جا ادامه دارد و با این توهم که در تامین امنیت رژیم اشغالگر موفق خواهد بود.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی متوهم است و فکر می‌کند که می‌تواند در برابر نیروهای مقاومت که نقش برجسته، مهم و اساسی در نبرد طوفان الاقصی داشته‌اند، موفق شود و همچنین می‌تواند در جبهه‌ها و عرصه‌های متعدد موفق شود.

این جبهه در ادامه تاکید کرد: اشغالگران به شدت تلاش می‌کنند از طریق این ترورها، منطقه را با یک جنگ منطقه‌ای منفجر کنند  تا از منجلاب غزه فرار کنند، در صورتی که در آن غرق شده و تلفات زیادی داشته‌اند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین همچنین تاکید کرد: این جنایت و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و غرب، تنها عزم مقاومت را افزایش می‌دهد و این حملات بدون پاسخ نخواهد ماند.

واکنش حماس نسبت به حمله صهیونیست‌ها به دمشق

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تجاوزات رژیم صهیونیستی که صبح شنبه به شهادت ۴ مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه انجامید را به شدت محکوم کرد.

حماس در بیانیه ای، این ترور را «جنایت فجیع و نقض حاکمیت یک کشور عربی» توصیف کرد و بار دیگر بر خطر این رژیم نازی برای امنیت و ثبات منطقه تاکید کرد.

این جنبش با تأکید بر اینکه «رفتار اشغالگران، ملت ما و نیروهای مقاومت را از ادامه حمایت از پایداری فلسطینی‌مان بازنمی‌دارد، بر روح شهدا در حمله صهیونیست‌ها به دمشق درود فرستاد.

کد خبر 1745516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha