شورای آموزش و پرورش باعث همکاری بیشتر ادارات و نهادها در حمایت از امر تعلیم و تربیت می‌شود

محمدی گفت: شوراهای آموزش و پرورش بهترین بستر برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش استان و باعث همکاری بیشتر ادارات و نهادها در حمایت از امر تعلیم و تربیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه ، سلمان محمدی با بیان این‌که شوراهای آموزش و پرورش بهترین بستر برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش استان هستند، ابراز امیدواری کرد: این نشست‌ها منجربه همراهی و همکاری بیشتر ادارات و نهادها در حمایت از امر تعلیم و تربیت در استان شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به پیگیری تملک زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان از سوی شورای آموزش و پرورش استان، گفت: هم اکنون فرآیند کار ساخت مسکن ملی برای تمامی فرهنگیان واجد شرایط هم در کرمانشاه و هم در شهرستان‌ها شروع شده است. 

وی  اشاره‌ای هم به تامین اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در شورای آموزش و پرورش استان داشت و گفت: این اعتبار تامین شده و درخواست داریم برای رفاه حال خانواده‌ها به طور مستقیم در اختیار مدارس استثنایی قرار بگیرد.

محمدی گریزی هم به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند زد و گفت: همه امکانات آموزش و پرورش را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار خواهیم داد و جامعه فرهنگیان هم قانونا و هم شرعا اجازه ندارند وارد بازی‌های سیاسی شوند، اما قطعا برای حضور پررنگ مردم در انتخابات پای کار خواهند بود.

گفتنی است؛ در این مراسم شوراهای برتر آموزش و پرورش در استان تجلیل شدند.

کد خبر 1745923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha