جشن سده به میزبانی جیرفت برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید احمد حسینی از برگزاری جشن سده با همکاری نهادهای فرهنگی خبر داد و گفت: این جشن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، میراث فرهنگی و شهرداری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳ بهمن ماه) شهردار جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار، گفت: دغدغه فرهنگی مقدمه ای بر آبادانی است که شهردار جیرفت این مهم را در عمل نشان داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: اگر در حوزه عملکردی نگاه فرهنگی داشته باشیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی با بیان این که ورودی و خروجی یک شهر به عنوان پیشانی آن شهر محسوب می شود، اظهار کرد: می طلبد که در بحث المان و مبلمان شهری به حوزه فرهنگی و هنری توجه جدی شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که در کنار مجموعه شهرداری خواهیم بود، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان این آمادگی را دارد که در طراحی المان های شهری با مجموعه شهرداری همفکری کند و در این راستا می توان از ظرفیت هنرمندان استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: هرچه در شهر زیرساخت ها برای تفریح سالم فراهم باشد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود بنابراین می طلبید همه مجموعه ها در کنار هم باشند تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی از برگزاری جشن سده با همکاری نهادهای فرهنگی خبر داد و گفت: این جشن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، میراث فرهنگی و شهرداری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1745955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha